donderdag 1 januari 2009

Het was een spetterende inleiding van het nieuwe jaar

Een begin van het nieuwe jaar, de eerste keer oud en nieuw in ons nieuwe huis. Het was een gezellige avond, de kinderen ging lief slapen met de wetenschap dat ze rond de klok van 00:00 gewekt werden. Merijn had zijn eigen vuurwerk pakket en had veel zin in het ontsteken.

We hadden een avond met allerlei lekkernij, van sushi tot gefrituurde thaise garnalen en een heerlijk vis salades gemaakt door Gert.

Xander had moeite om in slaap te blijven door het geknal en werd een aantal keer wakker. Op een gegeven moment besloten we maar om hem op te houden.
Om 23:30 hebben we Merijn uit bed gehaald.

Na 00:00 uur gingen we allemaal naar buiten om ons vuurwerk af te steken. Ik had een aantal mooie pijlen en weer een grote pot (vergelijkbaar met vorige jaar)

Helaas was deze pot niet zo mooi als vorig jaar. althans hij was wel mooi, (heel mooi zelfs) maar hij was heel snel over.

De pot was niet de enige kleine tegenvaller, maar ik zag dat vanochtend dat al mijn verstuurde sms'en nog in mij outbox van mijn telefoon stond. Dus middels deze weg aan al die mensen die geen sms hebben gehad, hier komt dit dan: (alvast) een gelukkige nieuw jaar gewenst! groet, JP, Jet en de kinderen.

Maar voor de rest was het een geslaagde avond.

Geen opmerkingen: