zaterdag 26 april 2008

Check Point Experience 2008 Praag

14 tot 17 April ben ik aanwezig geweest op de check point experience in praag. Dit event is bedoeld voor Distributeurs, resellers en eindgebruikers. Hierdoor waren de sessie wat oppervlakkiger dan gehoopt, omdat het publiek te divers was, maar er werden zeker nuttige zaken verteld. Ik kan niet anders zeggen dat Check Point volgens mij de juiste weg heeft gevonden voor een goede toekomst. Maar wat nog veel belangrijker voor me was dat het een super event is om te netwerken. Iedereen is er en je ontmoet de juiste mensen. Zodoende kan ik wel zeggen dat de gezeliigheid de boventoon voerde.

Het event was in het Hilton Hotel in praag... dit was zeker geen slechte slaapplaats.

Het Hotel..




Er was een middeleeuws dinner geregeld in een afgelegen kasteel. De sfeer was goed het eten was niet zo best.









De avond van het kasteel dinner ben ik met wat heren van Westcon Sec. de stad in geweest.

De laatste avond, alleen mijn collega Bart en ik waren nog over van het nederlandse kamp, zijn nog even de stad in geweest en zijn opzoek gegaan naar de betere plekje van Praag.





Geen opmerkingen: