zaterdag 26 april 2008

Fortinet Partner Conference 2008

Op uitnodiging van Fortinet ben ik 2- 5 april naar sardinie geweest voor een partner conference. Ik kan niet anders zeggen als een zeer succesvolle partnerbijkomst. Naast de nodige gezelligeheid, was het ook zeer nuttig. We zaten daar met een kleine vertegenwoordiging uit Nederland, Kahuna, Orange, Dimensiondata, AXIANS, Fortinet en Exclusive Networks. (Hendo van Exclusive had onze vliegreis geregeld)

De eerste dag kwamen we redelijk bijtijds op het resort op zuid sadinie aan. Forte Village is een super resort met een geweldige SPA en mooie zwembaden en is gelegen aan het strand.



'S'avonds was er vertier en gezelligheid, zo gingen we met z'n alleen naar een lege discotheek.





Ook de dansjes waren van hoog niveau...


Overdag waren er activiteiten zoals voetbal en golf...
De tweede dag heb ik 18 holes lopen Mark van Kahuna... Ik kan eeen ding met trots zeggen... Ik speelde als een krant.

Voetbal met Mark, Hendo en Joash..




Mark, Ton en Mark
P1060523

P1060529

Mark Jepkes
P1060530

Een Receptie
P1060531

De winnaars "exclusive Networks"
P1060537

Gezelligheid aan tafel
P1060540

De golfbaan
P1060551

Geen opmerkingen: