donderdag 28 augustus 2008

Geneva of Vevey?

Vandaag heb een meeting gehad in Zwitserland. Er werd aangegeven door mijn data security collega's dat de meeting plaats vond in Geneva. Dus op verzoek van mij heeft een collega van mij een Hotel Geboekt in Geneve.

Helaas zit ik in Vevey iets meer dan een uur met een Intercity langs het beroemde meer. Ik moet zeggen het was een mooie treinrit. Ik ben hier nooit in jaargetijde geweest, (één keer ben ik er s'nachts met de auto doorheen gereden, terug van vakantie) en ik heb er 's winters uiteraard wel eens op latten gestaan, maar dat was weer in een ander stukje van dit zwitserland.

Och het enige is dat ik vanavond nog terug moet met de trein naar het hotel, waar mijn kamertje voor me klaar staat.

Want het enige wat niet mag gaan is dat ik mijn vlucht mis morgen ochtend, want morgen is een super belangrijke dag. Morgen krijgen we ons nieuwe huis.

Geen opmerkingen: