zondag 17 mei 2009

Oh Lucky days... NOT

Och ik kan nu niet zeggen dat de afgelopen dagen erg veel geluk heb gehad. Deze pech dagen begonnen donderdag nacht. op één of andere manier heeft xander het in zijn kop gekregen dat hij s'nachts niet meer wil slapen. Hij wordt wakker en wil dan eigenlijk gaan spelen of zo.

Hij stapt dan zijn bed uit, begint heel hard te roepen voor mama of papa en gaat uiteindelijk heel hard huilen. Niets helpt, troosten wil hij niet geworden worden. Terug zijn bed in al helemaal niet. Uiteindelijk gaat hij echt over de rooie. We hebben echt alles geprobeerd, maar pas na twee uur ging hij weer slapen.

De volgende ochtend moest ik redelijk vroeg weer weg, dus met te weinig slaap en dus een beetje oververmoeid door slaap te kort, naar beneden, ik was duidelijk toe aan koffie, om een beetje wakker te worden. Houd de koffiemachine ermee op. Een beetje gefrustreerd duik ik in de auto, om te zien dat de brandstof meter bijna op leeg staat. Ik dacht nog, ah straks even tanken en dan kan ik gelijk een bakkie doen.

Gelukkig vond de rest van Nederland ook dat ze in de auto moesten zitten, dus ik stond op de normaal rustigste dag van de week onverwacht in de file. Door het te kort van koffie, werd mijn toch al gestreste gevoel versterkt.. Ik bedacht me dat het beter was te tanken na de afspraak, maar om toch maar een kop koffie te halen bij de esso langs de A27 voorbij Utrecht.

Ik keek in het bakje waar in vroegere tijden afgebrande sigaretten hadden gelegen of daar nog wat losgeld lag, helaas was dat bakje, maar ook mijn broekzakken leeg. Geen pleuro muntje te vinden. Ook mijn portemonnee bleek veel leger dan ik hoopte, dan maar pinnen dacht ik nog.

Ik bestelde mijn koffie en vroeg of ik met pin mocht afrekenen, dit was geen probleem,... Toch wel want Mariette had mijn pas gebruikt voor telebankieren, maar was vergeten de Fortis pas terug te stoppen. Oeps, kan natuurlijk gebeuren, maar dit was wel een heel naar moment. en om nu één euro af te reken met een credit kaart, ??? Dus geen helaas zonder koffie de deur uit.

Och de rest van de dag liep gesmeerd, Gisterenavond daarentegen ging ik met Ro wat eten. Bij de rekening krijgen wat toffee's. Ik stopte één van deze overheerlijke snoepjes in mijn mond.

Breekt er een stuk van mijn kies af. Leuk begin van de avond. Gelukkig deed het niet echt pijn.
Maar zit nu met een gat in mijn gebit. Hopelijk kan het snel gemaakt worden. Eerlijk gezegd zie ik daar het meeste tegenop.

Geen opmerkingen: