woensdag 12 december 2007

Vlogalicious Festival 08



Zoals mijn nichtje Tamara terecht opmerkte in het vorige topic over MonoVloog aka MonoVlogue wordt het Vlogalicious festival niet alleen georganiseerd door Gabe, maar ook door Tamara en Wiendelt, Nu ken ik wiendelt niet zo heel goed, maar de perscontact is ook nog eens mijn schoonzusje Marieke. Misschien had ik me er wat meer in moeten verdiepen.

Maar wat is dat Vlogalicious eigenlijk? Nou is de vertaling goed heb dan komt het ongeveer hier op neer.

Vlogalicious '08 gaat de eerste editie worden van een event dat jaarlijks terug moet komen over online Video Content of te wel vlogging. Het festival is bedoeld voor mensen die video's maken en op internet plaatsen en voor mensen die daar in geinteresseerd zijn, ook professionals zoals providers, webhosters willen dit festival niet missen.

Vlogalicious'08 zal 20, 21 maart 2008 plaats vinden in hartje Amsterdam, in Studio K. Op het festival zullen internationale gastsprekers hun betoog houden en er zullen andere interessante activiteiten plaatsvinden welke een goed mens van de straat houd. Het exacte programma en de invulling zal op de site van Vlogalicious'08 terug te vinden zijn. Maar het belangrijkste zal zijn dat er een feestje wordt georganiseerd en er prijzen worden uitgedeeld en leer mij de internet rakkers kennen, één ding kunnen ze feestjes bouwen.

Met andere woorden, ondanks dat de organisatie dichtbij staat, is dit geen bevooroordeelde plug. Voor diegene die geinteresseerd zijn, willen dit niet missen..

Geen opmerkingen: