vrijdag 27 februari 2009

Heavy

Ik ben lang actief geweest op dancewebsite/ forum. Ik leverde content, deed doordachte analyses van nieuwe cd's. Maar was vooral actief op het forum. Waarom? geen idee, meer en deel van de mensen zei me niets, sterker nog meer en deel van de mensen op dat forum zou ik niet eens in een donker steegje willen tegen komen. Wat een mafkezen, door gesnoven stuiterballen zal ik maar zeggen. Toch waren een aantal personages waar ik het goed mee kon vinden. De meeste heb ik nooit ontmoet. Echte virtuele bekenden zullen we dus maar zeggen.

Met een klein aantal van deze virtuele bekenden heb ik contact gehouden via Hyves.

Nu volg ik niet echt wat er op alle hyvesen gebeurd, want alle activiteiten van alle 200+ virtuele vrienden volgen is lastig. Maar één ding viel me wel op.

Eén van mijn virtuele bekenden van die oude dance site, heeft te kampen met een behoorlijke persoonlijke en lichamelijke tegenslag. Ik vind het echt super dapper dat hij zijn gevoelens en ervaringen via hyves deelt met zijn bekenden.

18 maart wordt een heftige dag voor hem, toch wil ik hem via deze weg heel veel sterkte wensen. Om acht uur begin ik met duimen.



Sterkte, geluk en veel moed man mijn gedachte zijn bij je..

Geen opmerkingen: