donderdag 26 februari 2009

Laurent Garnier @ Club Cocoon, Frankfurt

Waarom? gewoon om dat het kan.. ha ha.

We waren op ski vakantie toen ik gebeld werd door Barry. Ga je mee naar Laurent Garnier

Op eens is het zover, hmmm Frankfurt is toch een goede vier uur rijden, best ver voor een avondje weg. Rond de klok van 00:30 arriveerden we in Frankfurt. barry, Nicolette en ik. De auto werd vlak achter het bedrijfspand geparkeerd en we liepen naar de entree. Er stond werkelijk een waanzinnige rij. Wij aansluiten. Na wat opmerkingen van de portiers dacht ik laten we eens omlopen en tot mijn verbazing liepen we zo naar binnen, om de rij heen. Of dit nu klopte of niet we waren binnen. Eenmaal binnen liepen we een club binnen, waar ik me eerlijk gezegd meer van had voorgesteld. Het was gezellig maar wel wat oudig.

De muziek was wel ok, totdat het moment dat Laurent het overnam. Vanaf dat moment werd het echt lekker. Ik moet zeggen het was een tijd geleden dat ik zo genoten had van de muziek. Qua muziek sfeer deed het me denken aan een avond die we in de van nelle fabriek hadden in Rotterdam, maar dan in een nieuw jasje. Het was goede melodieuze techno met een vleugje house en vleugje minimal. Heerlijk zullen me maar zeggen.

Voor ik het wist was het tijd om te rijden. Barry stond bijne de hele avond droog en zou ons veilig naar huis rijden. Ik moet zeggen, dat ik dat de terugreis me zwaar viel. een paar keer zijn we gestopt om toch nog even de ogen dicht te doen voor een paar minuten, maar ik was blij toen we om 10:00 uur veilig bij barry en nicolette waren en ik een matras (leeg gelopen) kon vinden. Ja jammer dat mijn luchtbedje lek was.. Maar heerlijk geslapen..

Toffe avond gehad!

Geen opmerkingen: