donderdag 26 februari 2009

Wat bezielt me toch

Vroeger schreef ik alles van me af. Dingen die ik dacht, dingen die vond, dingen die ik meemaakte. Tegenwoordig valt het me zwaar om me er toe te zetten. Toch is er genoeg in mijn leven dat ik eigenlijk we wil schrijven. Zo ben ik afgelopen vrijdag naar Frankfurt geweest. Voor werk? nee gewoon omdat ik het leuk vond.

Gezeur in mijn huis, zaken die nog niet af zijn, zaken die ik graag publiekelijk had gemaakt. Maar helaas het komt er niet van. Ook de opzet welke ik gisteren plaatste van een groep gestoorde idioten aan de andere kant van de plas, die ik verafschuw. Wat een raar volk.

Toch gaat het allemaal wel weer terug komen.

Duitsland moet op papier.

1 opmerking:

Tamara le Roy zei

Bne ook vrijwel volledig gestot met bloggen. Zit meer op facebook en twitter (en die communiceren ook nog eens met elkaar)
Is eigenlijk veel fijner. Alles wat ik kwijt wil stuur ik zo vanaf mijn telefoon het internet op...
Bloggen is zoooo 2008... ;-*