vrijdag 2 april 2010

De volgende stap in het leven van een vader

Mijn blog heeft als sinds ik begonnen met schrijven: Drukke, maar geweldige tijden…. Het relaas van een jonge vader. Nu zie ik mezelf nog steeds als een jonge vader, maar toch ben nu toch al bijna 5 jaar papa. Ok echt de 5 jaar jaar raak ik pas echt aan in het einde van juli, maar toch.

Maar vandaag is toch wel een mijlpaal. We hebben nu twee kindjes en de jongste is nu twee en half. De baby kamer welke we ooit voor de oudste kochten is nog steeds in gebruik door jongste, maar vandaag gaf Xander aan dat hij toch echt een grote jongens bed wil.. Hij beloofde plechtig dat hij echt goed zou gaan slapen als hij een echt bed zou krijgen in plaats van een peuter ledikant.

Mariette en ik hebben besloten dat we deze babykamer binnenkort op marktplaats gaan zetten. Maar de eerste grote stap is vandaag gezet. De Bugaboo kinderwagen en de super ideale Zapp buggy staan nu op internet. We hebben er lang mee gewacht maar nu gebruiken we ze echt niet meer. Je kan ze dan uit nostalgie in de schuur laten staan, met het idee, je weet maar nooit. Maar de kogel is door de kerk, ze gaan eruit.

Dit betekent dus dat onze kinderen langzaam echt groot worden. Zo gaan binnenkort de driewieler en andere peuter spullenboel allemaal weg. Mijn kinderen worden groot en stiekem geniet ik ervan.

Als je op deze link drukt kom je op de marktplaats advertentie

3 opmerkingen:

Jelle Wieringa zei

Hey Jan Paul,

Wat is het linkje naar Marktplaats.. Ik zoek nog :)

Jelle
Onsight

Unknown zei

Hoi Jelle,

Het is advertentienummer 335436491 ;-)

Jan-Paul Oosterom zei

link staat er in....