dinsdag 6 mei 2008

Groot nieuws!

Vandaag is het op kantoor officieel bekend gemaakt, dus kan het nu ook hier plaatsen. Maar ik ga mijn huidige werkgever verlaten en ga een nieuwe uitdaging aan bij een nieuw bedrijf. Ik ga voor Check Point Software Technologies Ltd werken. Ik ga weer terug in de sales, ik denk dat dit, ondanks dat de functie bij mijn huidige werkgever echt heel leuk is, beter op mijn lijf geschreven staat en dat ik hier beter tot mijn recht ga komen.

Ik ga end-point security/ data security doen in de Benelux. Ik kan niet anders zeggen dat ik er heel veel zin in heb. 1 Juni ga ik beginnen.

2 opmerkingen:

Ria zei

Heel veel succes in je nieuwe uitdaging,maar dat gaat je zeker lukken

MariekeOH zei

Nogmaals gefeliciteerd joh! Heeft de vakpers weer wat om over te schrijven ;)