dinsdag 20 mei 2008

Huis te koop!! Deel 3

Of moet ik zeggen... huis niet meer te koop. vorige maand zo rond 26ste april is ons huis in de verkoop gegaan. Ik moet zeggen in het begin liep het niet echt storm, maar toen opeens, kwam het los de ene bezichteging na de andere. Het leek wel of Mariette alleen maar bezig was het huis op te ruimen en netjes te maken was (alle complimenten naar haar, want ik lag natuurlijk ziek in bed en voelde me hondsberoerd en als er dan weer een kijker kwam. Dan ging ik even naar het huis van mijn zwager (een paar 100 meter verderop).

We hadden die bezichtingen wel verwacht, maar opeens was daar een bod en een goed bod ook nog.. Niet dat we er waren, maar het zat goed in de richting, ondertussen was er ook nog een ander stel wat geinteresseerd was in ons huis en deze deed ook een bod, maar dat was iets wat te laag.

Maar vandaag kwam het finale bod van het eerste stel en deze raakte precies het niveau wat we minimaal zochten en dus hebben we een deal. Uiteraard moeten en nog allerlei formaliteiten doorlopen worden, maar het is goednieuws.

Straks dus het kopje Huis verkocht

Geen opmerkingen: