zondag 25 mei 2008

Het feestje van Ro en Elke

Na het officiele deel van het huwelijk waar Robrecht Kleine Deters en Elke Schaap met elkaar in het Huwelijksbootje waren gestapt, brak het feest los onder in het ruim van het huwelijksboot de lizboa in amsterdam.

Nadat het creatieve kado van ons allemaal was uitgereikt en Ro zijn eigen plaatjes had opgezet, was het mijn beurt om achter de draaitafels plaats te nemen.
Ok ik maakte een paar kleine mix foutjes, maar ik kreeg de dansvloer vol en het werd een lekker feestje en er werd flink gedanst.

Ik achter de draaitafels



Iedereen uit zijn dak op één van mijn plaatjes



Na mijn set nam Daan de fakkel over en zorgde voor een waardige afsluiter!

Robrecht en elke dansen op de beats van Daan



Daan en Osiris achter de draai tafels




Het was absoluut een leuk feest en ik vond het te gek om achter de draaitafels te staan.

1 opmerking:

Anoniem zei

heel leuke opname om zo onze dochter en schoonzoon te zien. laat nog een poosje op de web staan, want een aantal vrienden zijn nog in het buitenland