zaterdag 28 juni 2008

vakantie blog deel 6 (13/6)

Vandaag ben ik met martin wezen golfen. ik had geen ruimte in de auto meer dus hij heeft mijn golfset achterin de auto gegooid. Omdat ik een tijd niet gegolfd had leek het ons beter om 9 holes te lopen. Daarom hadden we een Baantje uitgezocht waar ze een mooie negen holes hadden neergelegd.

Het was de baan bij Vitrac geworden in de buurt van Sarlat.

De golfbaan rochebois is een fantasch gelegen golfbaan langs de Dordogne met een mooi hoogte verschil. In tegenstelling tot mijn laatste golf ervaring op Sardinie, vond ik redelijk snel mijn ritme en begon ik redelijk te spelen.

Wel moet ik zeggen dat hole 8 voor iemand van mijn speel niveau bijna onmogelijk was, een par drie met een scherpe bocht naar links met een hoogte verschil van zeker 75 meter omhoog. Het kon ook gelegen hebben aan de klim van zeker 250 meter naar boven tussen hole 7 en 8.

Het was jammer dat we laatste mooie hole negen niet afgemaakt hadden. Na de mooie afslag met mijn houten één het diepe gat in, kwam er een stort bui naar beneden. We konden niet schuilen op de baan, zelfs onder de bomen werden we nat.

Het was een geslaagde dag van de vakantie... volgende week gaan we nog een keer.

Geen opmerkingen: