vrijdag 5 maart 2010

Hierbij verklaar ik..

Het moest een keer gebeuren, ik bedoel kinderen worden vanzelf oud en ouder. Ik moet zeggen het bevalt me goed. Merijn die steeds wijzer wordt en nu echt langzaam een grote gozer aan het worden is en Xander die nu eindelijk 's nachts beter begint te slapen.

Vandaag/nu is hij Xander bijvoorbeeld voor het eerst naar Peuter gym en zwemmen. Dat is het leuke van de de sportschool waar ze les krijgen dat ze er een zwembad hebben waar zwemles gegeven wordt en ze hebben een sportzaal en een judozaal.

Voor de peuters combineren gym met zwemmen en zo raken zo op hele jonge leeftijd vertrouwd met sport, water en zwemmen.

Maar naast zijn sportieve activiteiten is Xander nu al twee weken overdag droog zonder luier. 's nachts nog niet, maar met 2 1/2 vind ik het sowieso knap, daarom verklaar ik Xander nu officieel overdag zindelijk. Zijn zoveelste grote stap in zijn nog maar korte mensenleventje.

Geen opmerkingen: