donderdag 25 oktober 2007

De ramp ochtend van 23 Oktober

Dinsdag was een rampdag... Ik moest merijn naar mijn schoonouders brengen, dus stond rond de klok van 6 uur naast mijn bed. Iets wat ik s'ochtends echt nodig heb is een lekkere douche om wakker te worden.

Zoals de meeste mensen weten heeft Almere-stad stadsverwarming en zorgt een warmtecentrale voor het warme water. Dus ook mijn warme geliefde douche wordt gevoed door deze bron. Maar dat betekent ook dat wanneer een schakel tussen de bron en mijn douche het begeeft ik onder een koude douche sta... Wat een verschrikking.
Dit gebeurde dus deze morgen...

brrr. het lukt me niet om onder deze douche te stappen. Dus deed het op de ouderwetse manier, met een washand en gekookt water. Maar slechter kon mijn dag niet beginnen...

Maar het eind was nog niet in zicht. Een ongeluk met 5 auto's op de stichtse brug op de A27 deed echt de das om. Na dik twee uur door de filejungle kwam ik op de plaats van bestemming.

Een verslag van deze file ochtend heb ik vastgelegd op video...


Geen opmerkingen: