zondag 21 oktober 2007

Een echte ouderwetse zondag...

Dit was een echte ouderwetse zondag... Deze dag had alles wat een echte zondag nodig heeft:
  • uitslapen
  • pyjama-dag
  • een super onbijt
  • opruimen
  • schoonmaken
  • koekjesbakken
  • bezoek
  • plaatjes draaien
  • formule-1
  • stoofschotel

kortom een echte zondag...

De begon heel relaxed, Merijn werd zo rond acht uur wakker, uiteraard was Xander wel al een paar keer wakker geweest, maar Mariette had mij lekker laten liggen. Nadat we tot en met Lazy Town op bed hebben gelegen en televisie hebben gekeken zijn we in pyjama naar beneden gegaan.

Daar heeft mama een heel lekker ontbijtje gemaakt uit het kookboek opperdepop waar in iedergeval Papa en Mama heerlijk van gegeten hebben. Opperdepop is echt een aanrader voor ouders die lekker willen koken voor de kleinste kinderen... Wat een toppertje..

Uiteraard heb ik me even van mijn beste kant laten zien en heb de badkamer even schoongemaakt en de bovenverdieping voor het zicht aankant gemaakt.

Ondertussen heeft Mama met Merijn koekjes gebakken, wat een feest...



S'middags zijn Barry en Nicolette langs geweest, ik heb van Barry nog wat mooie plaatjes voor mijn vinyl collectie gehad. Het waren eigenlijk de plaatsje welke hij gekocht had naar aanleiding van die laatste keer dat ik uitging en vrijgezel was. Het was goed feestje in de the powerzone in amstedam.


Barry THNX

S'avonds heeft Mariette voor het eerst in haar leven een stoofpotje gemaakt... Eigenlijk was ze daar natuurlijk s'middags al mee begonnen, maar toen we s'avonds de deskel van de pot afhaalden was het genieten... Ook dit recept kwam uit dat eerder genoemde kookboek Opperdepop Het was werkelijk een heerlijk recept.

Geen opmerkingen: