zaterdag 27 oktober 2007

Muziek... maar dan op cd..

Thuis en in de auto luister ik graag naar muziek, vooral in de auto vind ik het lekker om naar goede mix cd's te luisteren. Vroeger was dat vooral echte house, ik luisterde graag naar muziek die Erick Morillo of andere mannen van zijn label Subliminal Records aan mekaar mixen. Maar op één of andere manier kan ik hier niet echt meer naar luisteren. Best lekker voor een paar minuutjes, maar het gaat vervelen.



Er zijn eigenlijk twee labels waar ik jaren lang geen genoeg van krijg. Global Underground en Renaissance. Deze progressive labels weten al jaren lang goede en top cd's te produceren. Als je dan ook naar het lijstje dj's kijkt wat cd's in mekaar zet voor deze labels zitten hier ook veel van mijn favoriete DJ's tussen.

Nu heb ik een site "gevonden" waar je kunt zien welke cd's je nog mist van deze labels... en wie ze samengesteld en gemixt hebben... Ook kun je als je goed zoekt het een en andere laagladen of downloaden... Uiteraard moet ik natuurlijk wel zeggen dat dit verboden is en dat dit dus niet mag. maar check deze vooral wel om te kijken welke cd's je nog moet kopen om je collectie compleet je krijgen. http://syres.freebase.hu

Geen opmerkingen: