vrijdag 2 november 2007

ARC Platenbeurs november 2007

Zo eens in de zoveel maanden ben ik een echte platen nerd... Dan ga ik samen met Robrecht naar een platenbeurs... Helemaal thuis voel ik me op die dagen daar niet... Maar dat heeft niet met de bezigheid te maken.. snuffelen in stoffige dozen op zoek naar goed vinyl voor weinig om thuis te draaien... Maar de mensen zijn over het algemeen niet helemaal mijn ding. Het kost me ook altijd even tijd in te komen.. Maar na een tijdje zie ik het niet meer... dan ben ik een van Nerds... brr. Maar elke keer als ik terug kijk, kom ik met een voldaan gevoel terug...

Ja ik ga alleen voor dance en house platen... en ik heb al paar juweeltjes gevonden...

Voor info: http://www.verzamelaarsjaarbeurs.nl/ 17 en 18 november en ja, ik moet dan weer naar de jaarbeurs..


Geen opmerkingen: