zaterdag 3 november 2007

Every man's dream...Part II

Natuurlijk had ik zelf voorgesteld om naar die jonge gezinnenbeurs te gaan, maar ik had het echt voor Mariette en Merijn gedaan... Ik mag niet zeggen dat ik geluk heb, want dat heb ik niet, maar de eerste werkweek is Mariette echt niet in de koude kleren gaan zitten. Ze voelde zich gisteren al niet helemaal 100%, maar vanochtend was ze behoorlijk van streek. Jammer genoeg gaat ons jonge gezinnen uitstapje nu niet door.. Nu maar hopen dat het snel overgaat.

*********

HMM rectificatie... Ik krijg van verschillende kanten de vraag wat er met Mariette is... of ze een inzinking heeft of zo... Natuurlijk niet, de vermoeiheid is omgeslagen in griepje en dat heeft zijn weerslag op de gesteldheid van haar buik. Zal er niet te diep over uitwijden, maar ze zit net wat vaker op het kleinste kamertje dan haar lief is... en als ze daar vanaf komt wil ik daar even niet komen... dat zijn van die momenten dat je dat soort ruimtes als een biohazzard area verklaard...
*********

Geen opmerkingen: