zondag 5 april 2009

De email!

Ik heb even wat informatie moeten weg halen helaas. Integraal plaatsen zal er van komen als dit niet op een normale manier wordt opgelost. jammer dat ik het grootste deel van de dreig email heb moet blurren, omdat de teksten echt niet handig zijn. maar het is op dit moment niet anders.

Het mooiste is, dat tussen deze emails een uur of wat zit. (tijd dat hij thuiskwam waarschijnlijk) en tijd dat hij moed had ingedronken om hem te schrijven. Overigens is er geen contact geweest tussen mij en hem tussen de twee verstuurde email. Ik opende mijn email en vond beide emails in mijn mail box.




O ja als je op het plaatje klikt dan kan je lezen wat er staat.

Naardens Loodgietersbedrijf V.O.F.

Voor het hele verhaal zie:
http://jpoosterom.blogspot.com/2009/04/loodverdrieters-bedrijf.html

2 opmerkingen:

Unknown zei

Lieve schat, je hebt op 1 plaats de achternaam van Richard laten staan.

Heel veel sterkte met de afwikkeling van deze ellende. Wat een gedoe en gestress.

Jan-Paul Oosterom zei

Check, is fixed now..
Dank je..