maandag 27 april 2009

Got published [again] in Computable

Het is leuk als je een stukje schrijft en deze wordt gepubliceerd in een vakblad wat daadwerkelijk gelezen wordt. Het wordt alleen vervelend wanneer een stukje voor de derde keer wordt geplaatst (1x op internet) en twee keer in de papieren uitgave.

Toen de internet uitgave gepubliceerd werd was ik nog werkzaam bij AXIANS.

Bij de eerste papieren uitgave was ik al werkzaam bij Check Point Software Technologies als account manager endpoint security, alleen toen werkte ik er nog maar heel kort. Nu werk ik al bijna een jaar bij Check Point en werd het artikel wederom geplaatst. Leuk wat dat betekent dat ze het waarschijnlijk een goed stuk vonden. Jammer dat ze niet even contact met mijn oude werkgever opgenomen hadden.

Want het stuk is dus meer dan een jaar geleden geschreven, we zijn werkzaam in een branche waar ontwikkelingen hard gaan, dus het had ook gekund dat mijn visie ten aanzien van de technologie veranderd was of is. Gemiste kans zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen: