donderdag 9 april 2009

Lekker slim, hoe triest

Er zijn een aantal zaken die ik niet begrijp in het leven, toch zal ik mensen die zulke zaken ondernemen altijd met rust laten, of met zo veel mogelijk respect behandelen. Zo kan ik me zeer ergeren aan de pulp die tegenwoordig op tv aangeboden krijgt. Het gebeurd me met zeer grote regelmaat, dat ik lekker tv wil kijken en dat van de 10 of 12 nederlandse zender er echts niets normaals op tv is, alleen maar troep en ellende. Bekijk alleen de sensatie documentaires en programma's als wipe out, of uit den ouden doos getrokken programma's als banaslip gepresenteerd door een zanger die echt niet kan presenteren, maar wel zo lekker normaal gebleven is.

Maar waar ik me echt groen geel en paars aan erger is zijn de voorstukjes voor het programma 'lekker slim' Wat een stom programma, wat een stom format, pulp van de bovenste plank. Ik denk dat ik nog liever de hele avond naar bumba of tik tak kijk, wat een drama.

Voor diegene die geen idee heeft waar ik het over heb, heb ik een voorproefje ingevoegd.



Wat een pulp!!

Geen opmerkingen: