donderdag 21 juni 2007

De gelukkigste familie van Nederland

Wanneer ben je de gelukkigste familie van Nederland? Als je vlakbij het plaatsje muggebeet woont in nederland is dat niet zo heel moeilijk. Veel mensen wonen daar namelijk niet.

Maar als je in de rest van Nederland woont is dat al wat pittiger.



Ben je het lid van het gelukkigste gezinnetje wanneer je een hoofdprijs in de staatsloterij wint? Ik zal je eerlijk zeggen, het zou aardig in de buurt komen. Ben het meest gelukkig als je weer een gezond kindje op de wereld zet? Ik durf bijna wel ja te zeggen. Vanavond keek ik naar de serie House en zag hoe kleine baby de aflevering niet overleefde.. Ik moest gewoon een traan wegpinken. raar dat het zoiets met je doet. Aan de andere kant.... Mensen regelen over op de wereld en ook in Nederland wel vaker een gezond kind.



Ik denk dat je de gelukkigste familie bent als de postbode begint te klagen, wanneer hij al die prijzen elke keer langs moet brengen. Op een of andere manier heb ik een schoonfamilie die altijd prijzen wint. Je kan het zo gek niet bedenken... Plasma TV's, Blenders, Concertkaarten, cd's, DVD's, reizen, vakanties, eten, petten, toeters en bellen.. Je kan het zo gek niet bedenken. Soms hebben zo een coldstreak, maar dan opeens... en Soms? soms mag ik er van proviteren. We zijn op vakantie geweest, dankzij een prijs (2x) en nu heb ik kaartjes voor de Finale van EK onder 21.




Maar nu kan mijn geluk ook niet op. Want gisteren naar een zinderen strafschoppen serie, staat Oranje in de Finale... en ga ik met Mark een feestje maken in Groningen...



Nu had ik nog een verhaal willen houden over dat elke plus een min heeft... Ik had een foto willen plaatsen van deze min. Maar zal ik het na intern beraad achterwege laten...

Geen opmerkingen: