zaterdag 16 juni 2007

Super Cool

Als je 5 jaar geleden aan mij gevraagd had wie van mijn generatie in familie aan het hoofd zou staan van een eigen imperium... een eigen bedrijf, had ik waarschijnlijk naar mezelf gewezen. Ik heb de afgelopen 5 tot 8 jaar, vaak op het punt gestaan om iets voor mezelf te beginnen. Om allerlei redenen ben ik daar nooit aan toe gekomen of heb ik er altijd vanaf gezien.

Nu weet ik dat op dit moment in mijn leven ik er gewoon de guts niet voor heb. Ik kan te veel verliezen en ik wil nog te veel.

Niet de laatste maar wel iemand waar ik het niet snel achter had gezocht is iemand die heel dicht bij me staat, maar iemand die ik op dit moment te weinig zie.

Eén van mijn beste vriendinnetjes en nichtje is een eigen theater productie bedrijf begonnen.



Tamara heeft stoute schoenen aangetrokken en is aan de slag gegaan. Super!!

Iets wat ik echt geweldig vond is dat ik vandaag met de post een Krantje en een Flyer kreeg van haar eerste geproduceerde stuk. Op dit moment staat de productie op Oerol

Natuurlijk ga ik dit stuk zien zodra deze in Amsterdam geland is... (5 tot 15 Juli)

Voor meer informatie 't Woud Ensemble "Rijk"

1 opmerking:

Tamara le Roy zei

wow!
Dat ben ik man! Ik ben ook best wel trots op mezelf...hihi
Was wel echt superfijn je vanavond te zien!! Dikke dikke smok, ook voor je vrouw en kids (in en uit de buik, ook die dwarsligger)