zondag 22 juli 2007

Lang weekend..

Normaal als ik dit had opgeschreven had je ervanuit kunnen gaan dat ik maandag of dinsdag uitgerust naar mijn werk had gegaan, omdat ik een (paar) dag(en) extra had opgenomen. Maar niets is minder waar. Het weekend duurde gewoon lang en we waren alle twee gesloopt.

Vrijdagavond heb ik met Robrecht heerlijk een avond plaatjes gedraaid en een gezellig bakkie gedronken, eigenlijk met de gedachte dat ik de rest van het weekend een beetje bij kon komen.

Maar hoe het kon weten we niet, maar ergens zaterdagavond om een uur of 21:00 dacht Mr. X, ik heb lang genoeg stil gezeten. Ik ga eens even wat bewegen... Nee niet naar de uitgang maar hij ging weer lekker rondjes draaien, althans dat gevoel had Mariette. Door dit draaien was de buik van Jet s'nachts zo van streek, dat ze dacht dat ze voorweeën had. Ze kon er niet van slapen. Dit duurde tot een uur of 2:30 uur. Na een nachtelijk overleg heeft ze toch maar de verloskundige gebeld. Na wat geruststellende woorden, konden we toch onze slaapvatten. Vals alarm dus.

Maar dit valse alarm had wel zijn effect op de zondag... Deze dag kwam niet tot zijn einde en we waren allebij de hale dag kapot. Gelukkig ligt de Merijn onze persoonlijke wervelwind op bed en kunnen we een beetje tot ons zelf komen. Strak lekker vroeg naar bed.

Geen opmerkingen: