maandag 9 juli 2007

Over het IJ Festival 2007, ’t Woud Ensemble, Rijk

Zaterdag was het zo ver, ’t Woud Ensemble speelt met het stuk RIJK op het festival boven het IJ. Ik ben niet zo theater ganger, maar mijn nichtje doet de productie van dit toneelstuk en ze was jarig afgelopen week, dus ik moest daar natuurlijk heen. Het was de premiere avond in voor Amsterdam. Dus het zou een gezellige avond worden.

Samen met Mark en Mel gingen wij richting het Festival terrein op het NDSM terrein.
Het weer zat mee dus we hadden er zin in, we wisten dat het een openlucht ding zou worden, dus de mooie zomer avond was een goed begin.

Na gezellig een biertje te hebben gedronken op het terras, kwamen we er achter dat we met de bus naar een bos gebracht zouden worden. Een klein beetje zenuwachtig stapte ik in. Zeker met de gedachte dat Mariette officieel thuis mocht bevallen.





Eenmaal bij het bos genomen moesten we een kleine wandeling maken om bij het toneel te komen.













Ofschoon het stuk niet helemaal mijn ding is. Ik ben namelijk geen echt theater'o'fiel, vond ik het wel vermakelijk. Het vehaal was leuk en ik vond dat setting en de kostuums echt top waren. Het spel was naar mijn idee ook goed, maar ben natuurlijk geen kenner.

Wat ik echt gezellig vond was het premiere feest na afloop. Ofschoon ik op zondag de russische champagne e.d. heb moeten bekopen.

UPDATE...

Er staat een positieve recentie in de volkskrant... zie de blog van tamara

1 opmerking:

Tamara le Roy zei

Ook zoo fijn dat je er was zaterdag!
En thanks for ths shoutout.
LiefsT