zaterdag 16 februari 2008

Bruiloft Jeremy en Maaike 15 Februari 2008

Afgelopen vrijdag zijn Jeremy en Maaike getrouwd. Maaike is een vriendinnetje van mariette van heel vroeger, waar ze sinds ze in Almere woont weer contact mee heeft.
Ik ben niet op de plechtigheid geweest in het stadhuis, maar we zijn wel even wezen kijken op het feestje. Wat in de Boathouse werd gegeven.

Ik moet zeggen een leuke locatie, zo aan het water. Het feestje was gezellig ik heb zelfs nog even gedanst, aan het eind van (onze) avond. Ik moet zeggen dat ik het pak wat Jeremy aan had echt heel mooi vond, ook Maaike zag er mooi uit.

Jeremy en Maaike nog van harte gefeliceerd en geniet van je witte bruidsweken.

Met z'n allen in de file staan!



Mariette met haar moeder aan het dansen...



Impressie van het feestje

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat cool, ik had geen idee dat je dit had. Leuk om terug te zien.

Groetjes Maaike