zaterdag 2 februari 2008

Joran van der Sloot, wat een gedoe

Ik weet het, iemand is pas schuldig op het moment dat het bewezen is in een rechtbank en je mag nooit je conclusies trekken op het uiterlijk van een persoon. Maar iedereen wist en weet dat hij op een bepaalde manier betrokken is bij de verdwijning van Natalee H. Ik zeg niet dat hij haar vermoord heeft, maar hij weet wel wat er die avond gebeurd is.

Iets wat ik nooit begrepen begrepen heb is al die media aandacht om deze zaak. Ik verachtte die uitspraken van Dr. Phill maar de hype rond Joran in Nederland snap ik ook niet.. Kijk nuj naar zijn Hyves meer dan 900 mensen zijn "bevriend" nog meer mensen plaaten een opmerking op zijn hyves homepage. Wat is dat van mensen dat ze dicht bij dit soort figuren willen staan, doet dat iets met je aanzien of ben je gewoon net zo debiel als de man zelf.

Het zelfde geld voor die vak idioten die rond de rechtzaak van Holleeder hingen als een soort van holleeder groupies en maar riepen dat die man zo groot voorbeeld is... Ik snap er niets van..

Natuurlijk begrijp ik wel dat de media er opduikt. Niet dat deze case zo bijzonder is, maar als de publieke opinie, de meute en de USA het belangrijk vindt, moeten wij er zeker ons steentje aan bijdragen...

Ik hoop dat de waarheid omtrend de verdwijning van Nathalee H. naar boven komt... zo hoop ik ook dat haar ouders rust gaan vinden... Maar ik hoop nog meer dat de tendens van gehyped nieuws omtrend dit soort onderwerpen ooit tot het verleden gaan horen. Dat rechtspraak weer in de rechtzaal zal plaatsvinden en niet in de media...

Geen opmerkingen: