dinsdag 5 februari 2008

Uithof Den Haag indoor ski en snowboardbaan

Eén van de leuke dingen van mijn werk is dat ik zo af en toe een uitstapje heb met fabrikanten en leveranciers. Op dit soort dagen word ik bijgepraat over nieuwe ontwikkelingen, markt strategien en andere belangrijke of minder belangrijk zaken. Om het nuttige met het aangename te combineren doen ze er vaak iets leuks bij, een activiteit. Zo leer je mensen beter kennen en op een andere manier. Iets wat zakelijk vaak goed van pas komt. Ook zal zo'n activiteit de opkomst van dit activiteiten verhogen.

Vandaag ben ik Trend Mirco naar de Uithof indoor ski baan geweest. Na de nuttige en informatieve sessie zijn we met zijn alleen wezen curlingen?? of curlen (what ever)... een soort jue de boules maar dan gevaarlijk. Op gladijs (lees spekglad) met profielloze sneakers (lees ik wist niet dat we dit gingen doen) met gevaarlijke apparaten gooien over het ijs. Ok dit was best lachen... Daarna zijn we met een groepje de sneeuw in gegaan met snowboards... Voor een indoorbaan is het best ok, maar eigenlijk is er dus niets aan om op zo'n klein baantje naar beneden te gaan, terwijl je bergen gewend bent. Toch was het weer grappig om even naar beneden glijen. Nadat ik de schans een paar keer was gepasseerd vond ik het nodig deze met het board te nemen... de eerste twee keer rustig en algauw ging de snelheid omhoog. Toen opeens was daar de vader in mij die zei: "misschien is het verstandig om nu te stoppen...." want ik begon het leuk te vinden en laatste wat ik thuis wou verklaren was dat ik een blessure had opgelopen omdat ik met mijn 33 jarige stijve lijf een been had gebroken omdat ik zonodig met hoge snelheid een ramp wou nemen met mijn gehuurde snowboard en stinkboots...

Gadver was is het vies om in boots te stappen, waar waarschijnlijk 1.200 andere mensen ook in hebben zweten... Want iets wat ik durf te garanderen dat veel mensen tegenwoordig hun eerste meters op een snowboard maken op locaties zoals dit. En geloof mij alle begin is moeilijk, ook snowboarden en gedurende de eerste lessen zullen aardig wat zweetdruppels vloeien...

Na het boarden hebben we een drankje gedronken in de IJsbar... Zie filmpje... Dit zag er leuk uit, maar was erg koud... Al met al was het weer een gezellige dag.


Geen opmerkingen: