zaterdag 2 februari 2008

IDOLS 2007-2008 (4) (iv)

Ik laat me eigenlijk nooit mee slepen met dingen die op de televisie gebeuren..
Ik probeer altijd van een afstand te kijken naar programma's. Zodoende hou je een bepaalde neutraliteit. Normaal heb ik alleen dat wanneer ik een film kijk en er echt in zit. Vooral wanneer een film me weet te raken.

Idols begon dit jaar een beetje slap. Die voorrondes mogen voor overslaan. wat een verschrikking. Maar nu we in de "live" shows zijn begin ik er behoorlijk in te komen. Ik hem mijn persoonlijke favoriet. Maar laat vooral de avond bepalen wie mijn voorkeur heeft. Nee ik bel niet en ik stuur ook geen sms'en maar ik begin wel mee leven..

Zo zijn er aantal kandidaten die mag, die ik goed vind zingen en een leuke presentatie vind geven.. Maar er zijn ook twee personen die van mij direct mogen vertrekken. Die ene omdat ik hem het liefst niet eens in de finale had gezien... Onbegrijpelijk trouwens dat hij vandaag weer door was... Maar ik word ook redelijk kriegel van die overdreven Nathalie... De hype rond haar persoon mag van mij ook wel over zijn.

Geen opmerkingen: