woensdag 12 maart 2008

Alleen genieten is niet genieten.

Ik moet zeggen die stoelen zijn inderdaad een stuk beter. Ruimer, ze kunnen nog net niet in lig stand, de service echt top.. Maar echt raar vind ik dat niet. Op de +/- 150 stoelen zijn er 15 business class. Van deze 15 stoelen is er één bezet en daar zit ik op. Sowieso vind ik het eigenlijk onzin dat er op dit korte vluchten business class gevlogen wordt. Maar de Coach tickets 5 euro duurder en geef iedereen twee centimeter meer been ruimte en je bent er ook. Ja op intercontinentaal dan is het ideaal, maar nu?

Ik vind dat je eigenlijk alleen van dit soort luxe kan genieten als je deze luxe kunt delen met anderen. Vind jij het lekker om alleen in een sauna te zitten?.. Nou eerlijk gezegd hou ik het dan helemaal niet zo lang vol. Ja natuurlijk is het lichamelijk heerlijk. Maar er is niets lekker om heerlijk te keuvelen met je geliefde of een goede bekende. Zo’n sauna dag wordt dan een stuk leuker.

Zo zijn er nog legio dingen te bedenken, waarbij genieten met z’n tweeën een stuk leuker is dan alleen. Ben je wel eens alleen naar een groot dance feest geweest, waar je niemand kent, is geen ruk aan. De liefde bedrijven in je eentje is ook geen dreutel aan, ja als je 16 bent en je denkt dat alleen met een playboy zijn eigenlijk alleen met 5 mooie vrouwen zijn betekent. Maar helaas kom je na een paar jaar echt tot de conclusie dat het met een vrouw waar je van houd veel fijner is.

Zo dus ook business class vliegen. Ik zal een filmpje maken van mijn gezelligheid. Ja ik weet het geen telefoons in het vliegtuig… Maar wie gaat dit zien ik ben toch alleen.. Ik heb hem offline gezet en nu maar hopen dat die purser niet binnenkomt. De vinken*ering net nu ik hem wil aanzetten is er beweging komt er zo’n te aardige blauwe dame langs.



Eén voordeel ik mag straks in Rome als eerste van dit vliegtuig uit. Jammer alleen dat mijn bagage waarschijnlijk tegelijk van de bagage band afgehaald kan worden en dan hop naar de taxi’s. Ik ben benieuwd of ik vanavond direct mijn bed in moet of dat ik nog wat van deze oude stad ga zien. Ik was hier graag volgende keer met mijn meisje heen gegaan, want echt genieten, ook van zo’n stad doe je alleen met anderen en zeker wanneer die andere je eigen vrouw is.

Geen opmerkingen: