donderdag 27 maart 2008

Wilders Film

Toch benieuwd, moest even weten wat die idioot te melden had.
Ik kan hier eigenlijk maar één commetaar geven.. Deze hobby video want een film durf ik het niet te noemen, voegt helemaal niets toe aan deze samenleving. Veel heel veel bekende beelden netje aan elkaar gemixt. Met een aantal teksten die ik niet kan plaatsen of controleren.

Ik ben geen bijbel expert maar ben er wel van overtuigd als je oude edities van dat boek pakt dat er ook hele nare teksten kunt vinden. Ook weet ik zeker dat we best een paar rare extemistische kerkelijke voorgangers en groeperingen kunnen vinden ergens op deze aard kloot.

Als je het mij vraagt is het enige wat Wilders wil bereiken dat hij nationaal en internationaal veel reuring te weeg gaat brengen en dat er ergens een gek op gaat staan, die vast te vinden is, en die zijn verstoorde beeld van deze wereld gaan bevestigen, zodat hij zijn punt kan maken.

Ik hoop alleen dat de mensen zo verstandig zullen en de beelden en teksten in juiste context kunnen zetten, die van geert wilders. Natturlijk ben ik wel van mening dat de uitingen van al die mannetjes in het videootje, te gek zijn om op te loos te lopen, maar dat meer en deel van die mensen de islam misbruiken of gebruiken om een absurt punt te bekrachtigen en dat mensen die per definitie slecht hebben, in armoede leven en slecht geinformeerd worden, makkelijk beinvloedbaar zijn en daardoor snel rare dingen roepen... massa histerie..

Geen opmerkingen: