zondag 16 maart 2008

Familie Weekend weg ( de Zaterdag)

Ik kan niet zeggen dat dit geen leuke dag was... Sterker nog dit was een topcdag het weer zat mee. De hele dag zon. We hebben leuke dingen gedaan.

De dag begon voor mij erg relaxed, Mariette liet me liggen, dus ik kon uitslapen tot een uur of negen. Toen ik wakker werd kon ik direct aanschuiven aan het ontbijt.
Warme broodjes en warme croissantjes. Daarna zijn we eerst naar de speeltuinen geweest met merijn en Xander. De twee Mannetjes samen in de Bolderkar.

Roompot  weekend maart 2008

Daarna hebben we fietsje gehuurd. Het beste dat we dit weekend konden doen. Het was eigenlijk de eerste keer dat hij op een echt op een fietje rond kon rijden en het ging fantastisch. Een natuurlijk talent. Zelfs na een beetje oefenen wist hij de remmen te vinden.



Na een tijd een posje wou Xander slapen. Tijdens dit middag dutje zijn Merijn en ik naar het zwembad geweest. Merijn en ik zijn in alle baden geweest. Vooral het Buitenbad en het Bubbelbad waren zijn favoriet. Maar het leukste vond hij toch de glijbaan, het was voor het eerst dat hij in zo'n water buis glijbaan ging. Joelend gingen we naar beneden.

Daarna was de dag snel om, we aten we in een restaurantje en het spul ging vroeg naar bed. Ze waren doodmoe. Zelf heb ik 23:00 ook niet gered.

Geen opmerkingen: