zaterdag 5 januari 2008

Alkmaar winkelstad

Vandaag zijn Mariette, ik en Xander zijn vandaag wezen winkelen in Alkmaar.
Merijn heeft de dag doorgebracht met Robert en Marjolein in de beekse bergen geweest. Een groot succes naar het zeggen van Merijn.

Mariette en Ik zijn vandaag dus vandaag naar alkmaar geweest en ik moet ze we zijn waarschijnlijk goed geslaagd. Naast de olily echt outlet, is alkmaar echt begeven van de winkels en in de tijd van de uitverkoop is het goed vertoefen in deze noord hollandse stad.

Vertaling voor mijn schoonzusje Marieke:
Vandaag zijn Mariette, Xander en ik wezen winkelen in Alkmaar
Merijn heeft de dag doorgebracht met Robert en Marjolein in de SafariPark Beekse Bergen.
Absoluut een groot succes, als we merijn mogen geloven.

Mariette en ik zijn dus naar Alkmaar geweest om te winkelen en ik moet zeggen we zijn heel goed geslaagd. Naast natuurlijk de olily outlet zijn we ook de rest van Alkmaar wezen verkennen . Alkmaar is echt vergeven met winkels, ik kan me geen 'kleine' stad bedenken met net zoveel (leuke) winkels. Vooral in de uitverkooptijd is het daar goed vertoeven..

Ja Marieke het was nodig...

2 opmerkingen:

MariekeOH zei

Jeezychreezy Jan-Paul, je moet echt af en toe je posts even nalezen voordat je ze publiceert. Er is soms geen touw aan vast te knopen. Je klinkt een beetje als zo'n online vertaalcomputer. ;)

Maar leuk dat jullie lekker hebben geshopt in Alkmaar en Merijn naar de AAAAAPIES!! is geweest. :)

Jan-Paul Oosterom zei

pff whiskey, moeheid en lichte vorm van dyslectie verklaard een boel zullen we maar zeggen...