donderdag 24 januari 2008

Blog Traffic analyse..

Het is grappig om te zien dat dat mijn blog veel hits krijgt. Gemiddeld ligt het ergens tussen 35 en 75 hits per dag. Ok deze hits zijn niet allemaal uniek. Er zijn ook zeker mensen die terugkomen. Maar mijn site wordt inderdaad ook geraadpleegt voor allerlei verschillende zaken... Ook zie dat er van verschillende kanten mensen naar mijn site komen... Maar wat vooral leuk is om te zien hoe divers de herkomst van de landen is...

Van de afgelopen 1000 bezoekers kwamen er bezoekers uit:

1. Netherlands 733
2. Belgium 34
3. Germany 28
4. Mexico 28
5. United States 20
6. Argentina 17
7. Chile 13
8. United Kingdom 12
9. Spain 11
10. Venezuela 7


Onderwerpen waar mensen op zoeken:

1. jpoosterom 34
2. esprit outlet 29
3. axians 28
4. lazy town 24
5. rs virus 17
6. esprit outlet duitsland 11
7. outlet esprit 11
8. zindelijkheidskalender 11
9. global underground 6
10. kraambezoek tijden 6

Wat nou leuk is dat er niet alleen veel mensen op mijn site komen, maar je kan ook zien dat mensen de tijd nemen om zaken te lezen of zelfs doorklikken.. Al met al heel erg leuk...

2 opmerkingen:

MariekeOH zei

Inderdaad leuk om die traffic af en toe te bekijken. Heb je daar iets voor gedownload? Ik kan namelijk geen stats ontdekken op blogger.com...
Prettig weekend alvast!

Tamara le Roy zei

Hey Marieke & JP,
Is inderdaad leuk, die stats. Je kan ook de provider en locaties etc zien.
Tips:
http://webstats.motigo.com/
http://www.sitemeter.com/

Tam

JP, dit weekend effe bellen? Ik ben vanaf vandaag officieel zwerver.