maandag 7 januari 2008

Kort vervolg op de Bizarre avond..

Met online poker gaat het niet goed.. Ik kan niet de rust vinden om langzaam te groeien... Het moet te snel...

Wat betreft de buren?... Nee er is nog niemand langs geweest, ik vraag me echt af hoe ze gaan reageren als ik ze op straat ga tegenkomen. Ze? ja, ze... Ze is weer thuis... Niet dat ik een oordeel over de situatie... Mensen moeten totaal zelf doen wat ze willen en wat ze voelen. Ik wil over deze situatie nog één ding kwijt en dan stop ik er voorlopig over...

Maar één van de basis beginselen in mijn leven is dat je nooit een vrouw slaat... Ja ik begrijp nooit is een lastig begrip er zijn situaties bedenkbaar.. maar in geen, laat me duidelijk zijn, maar dan ook heel duidelijk... Ik zou nooit mijn eigen vrouw slaan. Wat ze ook doet, gedaan heeft of zegt.

Nog steeds hoop ik dat ze of in iedergeval dat hij binnenkort op me af stapt.. Want ik zal hem zeker zeggen wat ik van de situatie vind..

http://jpoosterom.blogspot.com/2008/01/how-bizarrrr-what-night.html

Geen opmerkingen: