zondag 13 januari 2008

Een rustig weekend en toch druk...

Eigenlijk hadden we niets gepland dit weekend... Toch kan ik niet zeggen dat we het niet druk hadden.. Vreemd toch.. Gisteren ben ik voor de tweede keer naar de sportschool geweest en ik moet zeggen dat het een stuk lekkerder ging als de eerste keer. Ik had het gevoel dat ik langer dan 5 minuten achtereen op een toestel kon.

Wel moet ik zeggen dat ik niet geloof dat deze sportschool het op deze manier lang gaat uithouden. Het een super locatie, de inrichting is geweldig en de apparatuur is natuurlijk hagelnieuw en en super luxe, tv schermen op de apparatuur.. straks kan je, je favoriete tv programma kijken terwijl je aan het sporten bent.

Ook het publiek is ok.. eigenlijk gewoon normale mensen en gelukkig heb ik nog geen echte sportschool types gezien... (type Hercules of arnold)

Mariette is vandaag even geweest, wel relaxed dat het zo dichtbij is.. Maar voor de rest was er weinig te doen, ofschoon als ik terug kijk op het weekend heb ik niet het gevoel dat we niets gedaan hebben... Ben zelfs een beetje moe, maar waarvan?

Gelukkigt heb ik een hele week om bij te komen..

Geen opmerkingen: