dinsdag 22 januari 2008

Hyves Mile Stone

Ik ben sinds november 2005 lid van Hyves, ok ik ben geen super early adopter, maar ik was er wel vroeger bij dan de grote meute en voordat de media er vol op dook. Langzaam groeide mijn netwerk met bekenden uit de "real life World" en mensen uit de virtuele wereld.. mensen die ik heb leren kennen via de verschillende fora…

Nu weet ik ook dat Hyves geen wedstrijd is, maar een social network, waar bekenden, oude bekenden en andere connecties met elke in contact komen of blijven..

Toch blijft Hyves voor een soort virtueel schild… met enige regelmaat word ik door mensen uit het verleden gevraagd om elkaar terug te zien. Maar ik vraag oprecht af wat dat brengt.. Het zijn bekenden van vroeger, wat heb ik ze te vertellen… Ons leven is al soms al meer dan 20 jaar zonder contact… Sterker nog ik kan me vaak weinig meer herinneren van die tijd. Vlagen of soms bepaalde gebeurtenissen, maar het is niet dat we echt een leven samen hebben gehad.

Och en misschien brengt het een leuke vriendschap of een gezellige kennis. Maar eigenlijk verwacht ik een soort opsomming van levens, waarin we totaal langs elkaar hebben geleefd… Meer kijk ik uit naar een keer reconnect met vrienden uit mijn late tiener jaren… Aan andere kant is het misschien wel heel erg leuk… Nou ik denk er nog even over na…

Maar goed nu die Mile Stone… Ik heb onlangs de 200 connecties gepasseerd.. op naar de 300..

Mijn profiel is terug te vinden op http://jpoosterom.hyves.nl


 

Geen opmerkingen: