vrijdag 25 januari 2008

Site statistieken

Naar aanleiding van een vraag bij de opmerkingen van mijn vorige blog en een vraag welke mij over de email toegestuurd werd...

Ik maak gebruik van drie statistiek systemen..

De eerste is gewoon een counter.. leuk om te zien... deze staat in de rechter balk... Maar eerlijk gezegd is deze niet helemaal eerlijk.. want het telt kliks.. en niet bezoeken... maar het is wel een aardige graadmeter..

Dan maak ik gebruik van sitemeter... Dit is een simpele tool, maar wel goed. Je krijgt niet heel veel informatie.. maar daarentegen als je te veel info krijgt, weet je ook niet wat je er mee moet... Onderaan mijn blog zie je de logo van deze dienst.



download dit rapport...

Maar de mooiste, beste en meeste informatie krijg je bij google analytics... Een echte top tool, voor de serieuze blogger... Zelfs add word statistieken kan je bekijken en analyseren... Ik zelf doe niet aan add words, maar voor diegene die geld willen verdienen met hun blog is het een idee...



pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">


download rapport...

Geen opmerkingen: