dinsdag 29 januari 2008

Groot nieuws eindelijk..

Zoals ik gisteren al zei.. ik heb groot nieuws... sterker nog ik heb twee keer groot nieuws. Ik heb er vierentwintig uur over na kunnen denken, maar ik ben er nog niet uit hoe ik het ga brengen.. of liever gezegd.. ik ga het in tweeen brengen.. Ik het is zo groot nieuws nieuws, dat kan je niet afdoen met één blogje.. sterker nog.. eigenlijk zo ik over beide zaken een week een schrijven zo groot is het.

Ok ik ben er uit.. We gaan het in tweeen brengen, maar doen we dat op één dag of doen we dat in twee dagen? Hmm in ieder geval in twee topics..
Maar ik daar een nieuwe topic voor starten?.. Niet echt handig want dan is dit topic onnodig... geen persoon zal dit stuk dan lezen.. en waarom zou ik iets dat niet gelezen wordt.. wat een dilemma. Misschien is het beter dat ik dan morgen het nieuws bekend maak, want dan komt het beter af... Heb ik ook de tijd om te bedenken welk nieuws ik als eerste naar buiten ga brengen.

Geen opmerkingen: