maandag 21 januari 2008

Een wonderbaarlijke genezing?

Ik vraag het me af.. Is het een wonderbaarlijke genezing, toeval of hebben ze gewoon het probleem opgelost en zijn ze het mij vergeten te vertellen dat ze iets gerepareerd hebben. Ik geloof niet in wonderbaarlijke genezingen..zeker niet als het om technisch of computer apparatuur. Een wonderbaarlijke verstoring ja.. dingen gaan altijd spontaan kapot zonder enige aanwijsbare reden. Auto's die in eens midden op de A27 er mee ophouden.. en dan een dag later nog een keer op de A2 ergens tussen oog en al en de afslag richting jaarbeurs.. (niet echt een leuk plekje kan ik je vertellen)…

Toch moet ik zeggen dat sinds vanochtend internet weer werkt zoals het moet.. Volgens mij heeft er iemand wat gedaan en zijn ze het gewoon vergeten te zeggen… Ik hoop niet dat het een tijdelijke fix is maar we gaan maar uit van het beste. Bravo tele2.

Geen opmerkingen: