donderdag 9 augustus 2007

De tijd vliegt en gaat toch zo langzaam...

Xander is vandaag 15 dagen oud, we hebben als gezin dus al 15 dagen de tijd gehad om aan elkaar te wennen. Van deze 15 dagen heb ik maar 4 dagen gewerkt. Nadat de kraamhulp voor het laatst geweest is, nu een week later, waren we op ons zelf aangewezen. In overleg met werk heb ik aansluitend vrij genomen. Dit betekent dus dat ik morgen een weekje thuis zit, genieten van mijn complete familie.

Is Xander 15 dagen oud ..? Damm de tijd gaat snel, maar aan de andere kant het gaat ook zo langzaam. Op een of andere manier was ik super blij dat Xander in tegenstelling tot Merijn wel borstvoeding accepteerd.. Sterker nog hij wil niet anders, Hij wil de hele dag, maar vooral s'nachts wil hij drinken en hoe prettig dit aan de ene kant ook is, ik zie ook hoe zwaar het is voor Mariette. Ik kan s'nachts zo weinig doen. Ja een luiertje verschonen, een keer het mannetje aanleggen, maar daar houd het ook mee op en om nu uit sympathie wakker te blijven?

daarom ben ik wel blij dat ik deze week thuis ben.. Ondanks dat de tijd voorbij vliegt en je ziet dat het gezinnetje langzaam begint te wennen aan de aanvulling, merk ik ook dat Jet en Ik niet kunnen wachten tot Xander een paar weekjes ouder is, dat het mannetje niet meer 2 tot 4 keer per nacht komt voor een voeding, want dit is heel erg vermoeiend voor jet.

Van te voren zeiden we tegen mekaar, we konden niet wachten tot Merijn ouder was, hij moest en moet zo snel mogelijk groot worden, laten we langer van Xander als baby genieten, nee niet klein houden, maar meer baby zijn. Maar wat mij betreft mag de tijdsbalk van het leven even een week of twee opgeschoven worden.

Geen opmerkingen: