donderdag 9 augustus 2007

Kinderspeelparadijs

Over het algemeen als vrienden op bezoek komen en dan kinderloze vrienden in het algemeen krijg je de opmerking: Wat een kinderspeelparadijs is jullie huis. Ja als ik af en toe rond kijk in de huiskamer en zie wat voor ravage Merijn weer heeft aangericht in de huiskamer denk, Jeetje van heeft die jongen een speelgoed en wat heeft hij de ruimte om te spelen. Ja toen we ons huis inrichtte had ik in mijn hoofd, om een lekkere ruime huiskamer te houden en niet de hele kamer vol te zetten met meubels en nu achteraf pakt dat helemaal goed.

Maar om eerlijk te zijn kwamen de muren nu wel een beetje op ons af, vannochtend waren we welleens waar even naar het consultatieburo geweest om Xander te wegen (meer dan 4 kilo) of Mariette slagroom in plaats van melk in haar t**ten had.

We besloten om aan het eind van de middag even met Merijn (Xander mocht natuurlijk ook mee) naar Ballorig te gaan
. Kon hij zich even lekker uitleven. Ik was er nog nooit geweest. Maar voor een klein kind is het daar super. Ballenbakken, springkussens, glijbanen en klimtoestellen en allemaal kindvriendelijk.

Merijn vond het te gek... Ik heb hem in tijden niet zo zien genieten en dan te beseffen dat ik het er eigenlijk erg donker, ongezellig en oud vond uitzien. Maar dat zie ik en een kind natuurlijk niet.

Het was een geslaagde dag.

Geen opmerkingen: