zondag 12 augustus 2007

Einde vaderlijke kraamtijd

Zo dit is officieel het einde van mijn kraamtijd. Uiteraard heeft mariette nog wat langer om te genieten van haar kraam periode, maar voor mij is echt over. Morgen begint het echte leven definitief en kan ik alleen nog maar in het weekend 100% kramen.

Als ik terugkijk op deze tweede kraamperiode moet ik eerlijk toegeven dat deze veel relaxter was, maar ook veel heftiger. Relaxter omdat er een minder groter stormloop van buitenaf op ons leven was. Dat heeft ons de tijd gegeven om te wennen aan het nieuwe leven in ons midden. Het was ook heftiger omdat met een peuter van twee je geen moment rust hebt en je geen moment het gevoel hebt dat je even achterover kan hangen en kan genieten.

Een ander groot verschil is dat we meer ondernemen met de kleine man, zo zijn we van de week naar ballorig geweest samen met Xander. Vandaag zijn we even op bezoek geweest in Schagerbrug op een camping bij de boer, waar de ouders van Mariette een paar daagjes stonden.
Dit was iets wat we met Merijn nooit gedaan zouden hebben. Maar och dat heet ervaring en je wil ook niet dat Merijn niet meer de deur uitkomt alleen maar omdat hij een babybroertje heeft gekregen.

Wel moet ik zeggen dat deze boerencamping niet echt mijn ding is... Ik verwachte iets met koeien en schapen en niet met een omgebouwde bollenschuur.
Maar ondanks dat de camping niet echt mijn ding was, was het wel erg gezellig met mijn schoonouders en Marjolein en Robert.

Video reportage vanaf het kamp..

Geen opmerkingen: