zaterdag 25 augustus 2007

Le Roy Familie dag 2007

Vandaag was de jaarlijkse familiedag van de Familie Le Roy.
Het was wederom een speciale dag. Het is eigenlijk de enige dag dat de Familie nog in z'n geheel bijmekaar komt. Daarnaast was het ook nog eens de verjaardag van mijn opa. Op deze bijzondere dag kreeg ik twee speciale kado's. Een van Oma, we gaan er echt iets leuks mee doen oma! en het andere was het Familie wapen maar dan digitaal.

le Roy-logo-02

Vroeger toen ik als kind naar langweer ging, in mijn vrije weekenden of inde vakanties kon ik al vanver af zien of mijn opa en oma er waren. Net zoals bij juliana op soesdijk hing onze eigen familie vier in top te waaien. Als mijn broertje en ik bij opa en oma logeerde mochten we de vlag s'ochtends hijsen een s'avonds voor donker binnenhalen. Net zoals het klappertjes kanon schieten en het befaamde boot wiebelen, zijn dit dingen die me altijd zullen bijblijven.

Ik ben dus zo heel blij dat ik straks mijn eigen vlag heb.

O ja het was ook nog gezellig...



Opa en Merijn op de boot
P1040090

Opa, Omie en Xander
P1040092

Oma en Xander
P1040097

2x Twee broers
P1040102

Familie... en jeetje mijn nichtje wordt al een echte dame..
P1040107

Mijn Broertje en Mijn grote liefde..
P1040109

Het kado...
P1040114
P1040115

Mijn broertje en het kado...
P1040122

Het Familiewapen wordt opgehangen...
P1040133

De CD-ROM
P1040135

P.s. Al deze foto's en meer zijn te bekijken en in optimale resolutie te downloaden.. als je klikt op de volgende link: Fotosite

Geen opmerkingen: